Online Diary Black Pinky Girl Blogger: Abangggg !

Wednesday, 15 May 2013

Abangggg !




Abanggggggg ! *bling btu kat kpala abg*
Skit tak ? Mcm tu lha rsanye adik nie merindukan abg :'(
Abangg , kenapa skrg abg da tak mcm dlue ?
Dlue abg slalu antar chat kat adk , tnye kabar apa smua .
Skrg da takde daa :'(
Abggg ! Adk rndu abgg . Abg xnk blik sni blik ke ?
dLue abg slalu je ad untuk adk , smpaikan 
kalau ad org buat adk , abg suh bgitau kt abg .
Skrg ni ... nak bgitau pun da jauhh .
Abgg , wktu adk terserempak ngan abg kt KFC 
Series muka abg lain gile . K abg sombong
So , adk buat tak kenai abg laa :'(
Abangg ! 
abang da jnji yng abg takkan lupakan adk , 
Skrangg ni ....... Hmmm tuhan je tau perasaan adik

Abanggg ! adik rndu abggg :'(
#rndu saat ni#




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen